Vrijwilligerswerk in Curacao - Reisverslagen van Sharon van Gils - WaarBenJij.nu Vrijwilligerswerk in Curacao - Reisverslagen van Sharon van Gils - WaarBenJij.nu

Vrijwilligerswerk in Curacao

Ik ben sharon 18 jaar en ik woon in breda. Ik doe de opleiding mmz specifieke doelgroepen op het vitalis college in breda. Voor mijn opleiding heb ik gekozen om in het buitenland stage te gaan lopen op curacao van 1 september tot 17 oktober bij fundashon tuma mi man daycare. Het is een kinderdag opvang waar kinderen worden opgevangen waarvan ouders het wel zelf kunnen betalen, maar ook vangen ze 25 kinderen op uit de wijk parera die hiervoor niets hoeven te betalen omdat de ouders problemen hebben of geen geld hebben. Met dit project brengen ze de kinderen ongeacht stand bij elkaar. Ik zal verblijven op de nieuwstraat !!

Recente Reisverslagen:

16 Oktober 2014

Mijn laatste stage Week is voorbij!

09 Oktober 2014

Week 6

02 Oktober 2014

Week 5

25 September 2014

De 4e week al weer om !

18 September 2014

Week 3 Bijna op de helft!
Sharon

Ik ben Sharon van Gils. Ik ben 18 jaar en ik woon in Breda. Ik ga voor mijn derde en laatste leerjaar buitenlandse stage lopen voor mijn opleiding medewerker maatschappelijke zorg specifieke doelgroepen niveau 4. Dit ga ik doen in het stukje Nederland in de tropen CURACAO!

Actief sinds 19 Aug. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4059

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2014 - 28 Oktober 2014

Vrijwilligerswerk in Curacao

Landen bezocht: